17.01.2007

V-Day



Am ramas singur.


I-a pus dracu pe aia de la Pro FM sa zica ceva de Valentine's Day tocmai cand eram eu mai binedispus -pe motiv de alcool- in bar, cu gagica si amicii. Logic, romanul din mine a trebuit sa rabufneasca impotriva acestei sarbatori importate de la cei de peste ocean, pe care ii iubim si ii invidiem sincer. Asta chiar daca de fiecare 14 februarie cand se nimerea sa fiu cuplat imi faceam datoria de barbat iubitor si apaream cu ceva in mana. Si chiar daca niciodata nu asteptam ceva in schimb. Hm, o fi ipocrizie? Sa-i dai flori si cercei -cei pe care a avut grija sa ti-i semnaleze "in trecere" intre Craciun si V-Day- doar pentru ca stii ca 14 februarie e importanta pentru ea?

Ne abatem. Pe la mijlocul pledoariei mele anti-V-Day mi-am dat seama ca o persoana ma privea pe sub sprancene. Era ea. EA. The One. THE ONE AND ONLY. Nu eram eu prea in masura in momentul acela sa imi dau seama de gandurile din spatele privirii, insa m-am convins mai tarziu ca nu erau roz. "Cum, adica tu mi-ai cumparat anul trecut bratara doar pentru ca eu ASTEPTAM asta??? Stii cat de greu am facut rost de parfumul ala frantuzesc pe care ti l-am dat..." etc etc. Incerci, ca tot omul, s-o dregi cumva, in speranta de mai bine pentru toti, dar la un moment dat nu mai poti si ridici vocea. Ce dracu, doar o iubesti, nu? Daca n-ai tine la ea ai lasa-o si te-ar vedea cu alta. Ce conteaza o prostie de sarbatoare in care e obligatoriu pentru fiecare sa-i cumpere cadouri celuilalt, pentru ca... toata lumea o face!? Nu si nu, pentru o fata ziua de 14 februarie e sfanta. Si ziua in care v-ati cunoscut. Si ziua in care v-ati sarutat prima data (in caz ca nu coincide cu precedenta). Si ziua cand a luat ea permisul. Si ziua cand a plouat prima data de la ultima ploaie. Si ziua cand pur si simplu n-a existat nimic notabil si de adus aminte... In medie, cam 365 de zile pe an au o importanta deosebita pentru o fata.

Intr-un final se ajunge la vorbe urate. Si bineinteles, pentru ca subiectul e atat de tampit incat nimeni nu poate avea dreptate 100%, te astepti sa auzi ca in filme: "plec la mama!". Doar ca nefiind casatoriti, dramatica replica e inlocuita cu versiunea mai blanda: "gata, am terminat-o!".

Nici unul nu cedeaza, ca doar ai dreptate, ce naiba, si uite asa se duce dracului o relatie. Cu o luna inainte de V-Day.


Din cauza americanilor, futu-i in gura sa-i fut.

Niciun comentariu: