20.01.2007

Garcea 2


V-am spus eu ca vine si Garcea 2?

Am draci. Multi. Si perna ma cheama. Dar tre' sa scriu, tre' sa scriu, cum zicea Marijuana.

Ora 20:30. Garcea. Doi, ca astia umbla mereu in turma, sunt complementari. Centru, luminat ca ziua, nu mai are rost sa ma reped la centura. Fac adunarea: 2 puncte de penalizare, plus nu mai stiu cate de amenda, c'est la vie. Incerc sa-mi amintesc cate ceva din METODELE DE LUPTA IMPOTRIVA ORGANULUI, decis sa le fac viata grea. Slabe sanse, dupa proaspata conversatie telefonica de vreo 15 minute cu fosta, terminata cu trantitul (metaforic) telefonului in nas. Al meu nas.

- Buna seara, agent cutareanu. Actele masinii si permisul, va rog.
- Pot sa aflu motivul pentru care m-ati oprit? (fierbeam, da' ma abtineam, ca Garcea nu-i vinovat de problemele mele amoroase)
Garcea - uimit la culme. Parca-l intrebasem ce face ma-sa.
- Poftim?
- Spuneti-mi motivul pentru care m-ati oprit.
- Control de rutina (a, deci n-ai vazut ca nu purtam centura).
- Am auzit ca nu mai exista controale de rutina. Trebuie sa aveti motive intemeiate pentru a opri soferii. Ce regula de circulatie am incalcat? (daca-i show, show sa fie).
Garcea 1 se uita incurcat la Garcea 2, care ramasese langa Logan.
- Marius, vino putin (v-am zis eu ca-s complementari).
Se intoarce si brusc il loveste revelatia:
- Nu purtati centura de siguranta!
Incep sa rad si imi recunosc pacatul.
- Da, stiu. 2 puncte penalizare, plus amenda. Uitati care-i treaba, am avut o zi proasta, mi-e foame si n-am bani la mine (mint), asa ca scrieti procesul verbal si ne luam la revedere.
- Rabdare (revelatia ii daduse curaj). Stingator aveti?
- Am stingator, trusa medicala, triunghi reflectorizant. Le gasiti in spate, poftim cheia (nu iesisem din masina, si nici nu aveam chef sa-mi tocesc adidasii pentru ei).
- Vesta aveti? se baga Marius in seama.
La faza asta m-am enervat si am renuntat la respectul fata de organ.
- Aratati-mi legitimatia. Amandoi (scot din torpedou agenda si pixul). Daca e vorba de bataie de joc, rezolvam altfel. Stiti foarte bine ca vesta e obligatorie doar pentru masinile de peste 3.5 tone. N-ati prins nimic in seara asta si imi cautati motiv de amenda. Dati-mi legitimatiile si ordinul de serviciu (long live Liviu Mihaiu).
Garcea 1 se intoarce spre Marius si ii spune cateva cuvinte. Marius se repliaza spre locatia aparata de Logan.
- Imi pare rau pentru colegu', stiti, codul asta ne-a bulversat si pe noi (rade si imi intinde actele). Drum bun si nu uitati sa purtati centura, incheie Garcea cu un sfat parintesc. Si isi ia talpasita spre Logan.

Daca mi-ar fi spus cineva ca a aplicat cu succes sfaturile lui Mihaiu poate nu l-as fi crezut. Dar trecand peste socul victoriei mele neasteptate asupra organului, ramane intrebarea: de ce l-o fi chemat Garcea 1 pe Garcea 2, aka Marius, cand l-am intrebat ce vrea? Spera ca dublarea numarului de organe va avea efect de intimidare? Poate vroiau sa ma felicite, ca in reclama. Nu, ca nu conduceam Passat...

Niciun comentariu: